aupairsanne.reismee.nl

Welkom op mijn Reisblog!

Heyhey! 

Op deze blog houd ik jullie op de hoogte van al mijn avonturen en ervaringen tijdens mijn tijd in Australie. Ik zal niet alleen gaan schrijven over mijn tijd als au pair, nee, ook de andere dagen die ik zelf zal gaan invullen ga ik met jullie delen! Hier zal ik natuurlijk ook een aantal foto's bijvoegen. 

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer ik een nieuw verhaal op mijn blog plaats? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reisblog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je samen met mij mee gaat op dit avontuur!

Groetjes,
Sanne

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active